2013. december 8.

Téli manikűr kihívás - 1. Téli ombre

Én is csatlakoztam Lilla Winter Nail Challenge kihívásához, és ha kicsit késve is, de jövök az első témára készített manikűrrel.


Azt tudtam, hogy "fagyos" átmenetet szeretnék készíteni, ezért a fehér és a világoskék mellett döntöttem. Szintén biztos voltam benne, hogy (ha már van) a világoskék csillámporom is beveszem a buliba. Azon már gondolkodtam kicsit, hogy a körmöm tövébe, vagy a végére vigyem fel a kékséget. Viszont, miután a fehérre festett körmöm végét kissé befogta a fekete kesztyűm, eldöntöttnek nyilvánítottam a kérdést. :D Megszületett hát ez a manikűr.


Sajnos, miután beleszórtam a csillámport az első réteg fedőlakkba, és az megszáradt, át kellett öltöznöm, így elhullajtottam a csillámpor egy jelentős részét. De némi csillogás szerencsére így is megmaradt.

Most nézem csak, hogy mennyire hasonlít a manim Lilláéhoz. Meg is feledkeztem róla, hogy nála is ilyet láttam. :)

Ti milyen színeket viseltek szívesen télen, ha nem akarjátok nagyon karácsonyosra venni a figurát?

6 megjegyzés: