2013. december 2.

Karácsonyi körömkihívás - 1. Hóesés/Hópehely/Jégcsap

Csatlakoztam én is Manna Karácsonyi körömkihívásához, úgyhogy decemberben láthattok majd tőlem néhány manit az alábbi témákban.


Nem ígérem, hogy mindet elkészítem, de igyekszem majd minél többször beszállni. Annál is inkább, mert ugyan csurig van az inspirációs mappám, de sokszor gondot okoz kiválasztani, hogy melyiket készítsem el. Na meg a képességeim is szabnak azért egy határt. :) Remélem ez a kihívás nem csak döntésképtelenség ellen lesz hatásos, de fejlődök is általa. Ami rám fér, elnézve az első alkotásom. A jégcsap témát választottam, és a waterfall technikával akartam megvalósítani, de vagy én vagyok extra béna, vagy nem megfelelő az ecsetem/lakkom, mert inkább jéghegyek lettek belőle. :D





Csak halkan jegyzem meg, hogy mivel nem voltam elégedett a látvánnyal, újra elkészítettem, és egészen addig, amíg össze nem hasonlítottam a képeket, meg voltam róla győződve, hogy második nekifutásra jobban sikerült. De az a szomorú valóság, hogy az felső két kép az első verzió, az alsó kettő pedig már a "továbbfejlesztett". :D

Ja, és a NYC körömlakk még mindig nem a barátom. :(

Ti milyen ecsetet használtok díszítésre?

8 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a manikűr :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett , az enyém nagyon nem sikerült olyan jól, habár barátnőimnek tetszett
    itt megnézheted , ha érdekel : http://mazsolavilag.blogspot.hu/2013/12/karacsonyi-koromkihivas-2013.html

    VálaszTörlés
  3. Nekem mindkét verzió tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi csajok, aranyosak vagytok! :) Mazsola, ha tetszett a barátnőidnek, akkor biztos büszkén viselted, és ez a lényeg. ;) Bár én is sokat gondolkodtam, hogy ki merjem-e tenni avagy sem. :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik!:)
    Szép lett!:)

    VálaszTörlés
  6. szerintem is jó lett!! : ))

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm, kedvesek vagytok. :)

    VálaszTörlés