2013. december 21.

Blog Karácsony

Néhányan biztos találkoztatok már az Iluss által szervezett Blog Karácsony kezdeményezéssel, sőt lehet hogy velem együtt részt is vesztek rajta. Aki nem ismerné, az kattintson a fenti linkre, de dióhéjban annyit érdemes tudni róla, hogy mi bloggerinák kis ajándékkal lepjük meg egymást, a kisorsolt sorrend szerint. Szerintem nagyon izgalmas ez az egész, úgyhogy én is jelentkeztem rá.


Nagyon vártam a sorrend közzétételét, gondolatban már állítottam össze a csomagot mindenféle körömmatricákból, és egyéb nail art-os finomságokból. Majd amikor kiderült, hogy Petrát kaptam párul, kicsit berezeltem. Ő ugyanis korántsem rajong annyira a körmös cuccokért mint én, ellenben meglehetősen profin sminkel. Amiben meg ugye én vagyok a béna. :D Na de azért nem állt meg a világ, kis rávezető dumcsi után megrohamoztam a kiszemelt üzleteket, és összeállt a pakk.

Mikor feladtam a csomagot, akkor eszméltem csak rá újra, hogy felém is elindult Andi ajándéka. :) Már a postán (igazából az ajánlószelvénye fényképén a súlyt megpillantva) kezdtem kicsit furcsán érezni magam. Értem ez alatt, hogy ren-ge-teg szépséget kaptam! Már-már pofátlanságnak tűnt, hogy ehhez képest én valóban csak néhány apróságot küldtem Petrának. :$ Innen is nagyon szépen köszönöm Andinak, azt hiszem most már én is örök időkre el vagyok látva körömmatricákkal és -lakkokkal, pedig nekem is még jó pár darab vár kipróbálásra. Persze gyanítom, mindez nem fog megakadályozni egy-egy újabb eszetlen impulzus vásárlás, vagy Born Pretty Store-os ámokfutás elkövetésében.

Ez mind bele volt gyömöszölve a borítékba! :)


Középütt egy hópehely mintás gyertya, és egy tégely ezüst glitter csücsül.
Közeli a lakkokról:

Coral - 180, Lovely Blink Blink - Nr. 3, Lovely Classic - Nr. 280, NYC - 017 Empire Purple, essence colour & go - 164 crazy fancy love
Nagyon örültem nekik, mert a pirosak így karácsonykor (meg egyébként is) mindig jól jönnek, egy szép rózsaszínt már régóta keresek, és a két fémes lakkra is kíváncsi vagyok, mert habár magamtól nem vettem volna meg őket, de sokan nagyon kedvelik ezeket a fajta lakkokat.

A kis zacskó tartalma:

Matricák, strasszkövek különböző színekben és formákban, díszítőcsíkok, glitteres csillámporok és egy cuki hóember
A nagy piros orrú szánt húzó rénszarvas és a Madagaszkár pingvinjei különösen édik. ^^

Szóval egyszerűen telitalálat! A tasakról mutatok még egy képet, mert R. felhívta rá a figyelmem, hogy ha felrázom, olyan mint egy "hógömb". :D


Melyikkel szeretnétek manikűrt látni a közeljövőben?

16 megjegyzés:

  1. Na látom lesz neked is miről írni :D Alig várom, hogy megmutasd a blogon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, már készült is egy mani csupa Andtitól kapott szépséggel. :)

      Törlés
  2. Mennyi volt a súly? Én nem néztem :) valóban úgy kellett belegyömöszölni a borítékba mindent...de sikerült :)

    VálaszTörlés
  3. Uram atyám :O :D Még ennyi jó cuccot :3 Az essence lakkot lenne jó a leghamarabb látni :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, én is teljesen kész voltam, mikor megláttam őket. *.*
      Rendben, akkor megpróbálom őt előre venni. Remélem, lesz jó idő is a fotózáshoz.
      Köszönjük a lebonyolítást, Iluss! :)

      Törlés
  4. Andi nem kispályázik, ez a nyereményjátéknál is látszott :))) Nagyon szuper kis csomagot kaptál, alig várom a manikűröket :)

    VálaszTörlés
  5. Hát nem... :D Egy manit már összehoztam velük, hamarosan láthatjátok is itt a blogon. :)

    VálaszTörlés
  6. hűűűűű, mennyi szép ajándékot kaptál:)

    VálaszTörlés
  7. Igen, igen! Nem is tudom, melyikhez kapjak. Azt hiszem ezt nevezik a bőség zavarának. :) De ahogy láttam, te sem panaszkodhatsz. ;)

    VálaszTörlés
  8. Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok:)

    Kaptál egy új olvasót: Engem :))

    puszi

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is boldog karácsonyt! És örülök az "ajándéknak" is. :)

      Törlés