2013. december 29.

Manikűrvadász 6.

Második alkalommal veszek részt a Manikűrvadászon, amelynek előző fordulóit megnézhetitek IsaBella blogján, a mostani felhívást pedig az aktuális háziasszonynál, Dii-nél.



A sorsoláson Biát, a Smink és a többi blog íróját kaptam páromul, akit még nem túl rég óta olvasok rendszeresen, de egy-két manikűrje nagyon megfogott. Nem is volt egyszerű a választás, pedig már a sorrend kihirdetésekor kinéztem néhány esélyest. Aztán persze többször teljesen kicserélődött a listám, míg végül egy egyszerű, de igen elegáns lakkozás mellett döntöttem, amihez hasonlót már egyébként is régen el szerettem volna készíteni. Ez pedig nem volt más, mint az alábbi munkája.

Eredeti bejegyzés
Na de akkor lássuk az én verziómat. Nem sokat változtattam rajta, egyedül az alapszín lett nude helyett babarózsaszín.


Nem mondom, hogy jobb így, de mentségemre szóljon, hogy azt reméltem, kicsit erőteljesebben összejátszanak a Lovely 120-as számú lakkjában megtalálható apró arany csillámok az essence 121 gold fever topperével. Persze olvastam én több helyen is, hogy csak az üvegben láthatóak az említett összetevők, a körmökön már nem igazán, de hát ugye miért is hittem volna el...

Sajnos a napsütést elszalasztottam, de mutatok azért egy pár természetes fényben készült fotót is.



Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem kicsit sok volt már mostanában a tipikus karácsonyi színekből, és szilveszter közeledtével is tervezek még sötétebb lakkozást, úgyhogy ezért is esett a választásom erre a világosabb manira. Mindemellett az arany mégis ad egy kis ünnepi hangulatot az egésznek, de akinek ez nem lenne elég, íme egy kis rásegítés. :)


Láttátok már mások mit vadásztak?

15 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon elegáns és visszafogott lett :) Tökéletes az ünnepekre :)

    VálaszTörlés
  2. Cuki lett, az a gyűrű pedig nagyon szép! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) A gyűrű egy kemény 1 dolláros e-bay zsákmány. :D

      Törlés
  3. Szerintem nagyon szép lett. :)

    VálaszTörlés
  4. Szuper! Kellemes, tényleg nagyon ünnepi :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép, kis visszafogott, de nagyszerű

    VálaszTörlés
  6. Szépséges lett, elegáns hatású.

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm lányok, nagyon kedvesek vagytok! :)

    VálaszTörlés
  8. Csodaszép lett! :) És köszönöm szépen, hogy megemlítettél. :)

    VálaszTörlés
  9. ez nagyon szép! Nagyon tetszik!!! :)

    VálaszTörlés