2016. január 5.

Manikűrvadász - Szülinapi forduló 2016.

Újra eljött a nemzetközi vadászszezon, vagyis Bella felhívása a Manikűrvadász 3. szülinapi fordulójára.


Az én párom Gemma volt, és ezt a manikűrt választottam az Instagram profiljáról (miután fölszedtem az állam a padlóról):

Sajnos "posztot" nem tudok linkelni Instagramról, de higgyétek el, megéri szétnézni kicsit. ;)

Nézzétek az én kicsit bénácska verziómat:


Sajnos nem volt az elképzeléseimhez passzoló színű csillámos körömlakkom, így csillámporral dolgoztam, ami meg is látszik az eredményen. Természetesen a makró fotó nem javított a helyzeten. :D

Világjárásra fel, kukkantsatok be a többiekhez is!

1 megjegyzés:

  1. Lehet linkelni: https://www.instagram.com/p/-6WLuAR0zQ/?taken-by=_nailgems_ ;)
    Tetszik a mani.

    VálaszTörlés