2013. december 13.

Lakkozz! Fotózz! Posztolj! - 1. Advent

Csatlakoztam IsaBella legújabb köröm kommandójához, az LFP-hez, amiről részletesen a képre kattintva olvashattok.


Sokáig nem volt semmi ötletem a témára az adventi koszorú gyertyáin kívül, csakhogy ahhoz nem nagyon fűlött a fogam. Viszont motoszkált a fejemben valami elvetemült gondolat, az adventi készülődés, sütiillat, miegymás vonalon elindulva. Mindenki döntse el maga, hogy tetszik-e neki, vagy sem. Én addig jutottam, hogy ilyen formában számomra nem feltétlenül a viselhető kategóriába tartozik. Habár szegfűszegek nélkül lehet, hogy elflangálnék benne egy hétvégét... Mindenesetre mókának egészen jó volt. :)

A kis pötyikért elnézést kérek, csak menet közben vettem észre őket.


Felhasznált lakkok:
NYC Turbo Dry Top Coat (alapnak... fő a gyorsaság)
Astor Lacque DeLuxe - Taupe (mutató-, középső és kisujj 2 rétegben)
Lovely Color Mania - 205 (hüvelykujj 1 réteg Astor fölé próbaképp)
Avon Nailwear Pro - Orange Creamsicle (gyűrűsujj 2 rétegben)
Crystal Nails Hard Lacquer - 500 (minták)
essence BTGN - top sealer high gloss (jól beleragasztgatni a szegfűszeget)

Mit szólnátok egy jó kis mézeskalácshoz narancsos forrócsokival?

19 megjegyzés:

  1. Az a szegfűszeg eszméletlen! Én biztos mindig szagolgatnám. :) Amúgy nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nagyon nem volt tartós. Be kéne szereznem valami műkörömragasztó félét.

      Törlés
  2. Húú szegfűszeg nagyon király lett!

    VálaszTörlés
  3. Nekem tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó illata lehet a manikűrnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen nagyon fincsi illata volt. :) Meg a csillagánizsnak is, csak az egy pöppet nagy lett volna. :D

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Ó az a szegfűszeg mennyire jó! :D Bár tényleg nem túl horható. :D
    Viszont a fnyőfás ötletet "loptam" Annyira egyszerű és nagyszerű! :D Pont mézeskalácsos mintán gondolkodtam, de nem akartam egyész mézeskalácsot festeni a körmömre... :D

    VálaszTörlés
  7. Próbáltam egyszerű mintákat összeszedni, én sem akartam magát a mézeskalácsot megfesteni. Örültem, hogy így is "kifértek" a körmeimre. :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon ötletes mani lett! Tetszik, ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  9. Ez mekkora ötlet már! Imádom! A kommandó megnevezés meg egyszerűen nagyszerű! Meg sem fordult volna a fejemben. :D Köszönöm szépen, hogy részt vettél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi köszönjük a szervezést! És örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  10. Nagyon jó ötlet a szegfűszeg! :))) :D Tetszik.

    VálaszTörlés