2013. december 22.

Karácsonyi körömkihívás - 6. Karácsonyi édesség

Meg vagyok csúszva a kihívásokkal, és a bejegyzésekkel is, tehát a mai csak egy gyors poszt lesz.


Ok, nem lett annyira hű de cukorkás, de nem akartam ezt a témát is kihagyni, szóval összedobtam egy skittlette manikűrt. Andi Blog karácsonyos ajándékaiból használtam hozzá a Lovely Classic - Nr. 280-as metálpirosát és a Blink Blink kollekciót piros glitteres fedőlakkját, ami a fantáziadús Nr. 3-as "nevet" viseli. Kipróbáltam a díszítőcsíkot is. Hát őszintén szólva kisebb örömujjongásban törtem ki, mikor végre az utolsó csík is a helyére került. És még csak nem is tartós az eredmény, de ennek ellenére biztosan fogom még alkalmazni, mert szabad kézzel tuti nem lennék képes ilyen szabályos vonalakat húzni. :)




Nektek hogy tetszik?

4 megjegyzés:

  1. Szupi lett. Én a hajamat szoktam tépni a díszítőszalagtól... inkább csak celluxnak használom, és nem azzal díszítek.
    Úgy tartósabb a végeredmény, ha fehérre fested a körmöd, felteszed ugyanígy a szalagokat, lefested pirossal a körmöd, felszeded a szalagokat, és ugyanez lesz a végeredmény. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fontolgattam én is, de nem mertem belevágni. Ugyanis a francia sablonnal is szenvedek néha, mert felhúzza a festék szélét. De egyszer egy ráérősebb napon, ha elkap a kísérletező kedv ki akarom próbálni úgy is.

      Törlés