2013. december 15.

Karácsonyi körömkihívás - 4. Karácsonyi díszítés

Még mindig kis fáziskéséssel, de hoztam az új manit Manna Karácsonyi körömkihívásának soron következő témájára, ami a karácsonyi díszítés.


Magyalt akartam, ebben biztos voltam. Meg abban, hogy használok strasszköveket. Láttam egy stilizált magyalos megoldást kövekből, ami nagyon megtetszett, aztán ott volt Noémi körme is, szóval hajlottam a francia manikűr felé. De végül az amúgy is rövid körmeimet még jobban meg kellett kurtítanom, mert persze mikor törnének le, ha nem most a sok kihívás közepette. :D Így maradtam a hagyományos lakkozásnál.


A jobb kezemre sikerült jobban a minta, már kezdem azt hinni, hogy igazából bal kezes vagyok. :D


A bal kezemen kissé bumfordi lett a levél, és a pozicionálása sem a legjobb, de azért még tűrhető szerintem.


Ismét az esssence Fame Fatal és Light up the tree! lakkjait használtam, bár a zöld meglehetősen sötét lett. 

Ti hogy díszítitek a lakást így karácsony közeledtével?

15 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Részvétem a körmöd miatt, sorstársak vagyunk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igen, láttam hogy jártál. Nálam sajnos ez egy szélmalomharc.

      Törlés
  2. Szép lett, a minta nagyon tetszik. Ez a zöld lakk nagyon jó, megvan nekem is, sajnálni fogom, ha elfogy. Nyomdázni is kiváló.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is megfordult a fejemben, miközben pötyögtettem ki a lakkot, hogy ez azért nem egy giga adag. :D Töröm a fejem, hogy milyen mintát nyomdázzak vele, de egyelőre semmi ötletem...

      Törlés
  3. Olyan ünnepi lett, nagyon tetszik, és itt a példa rá hogy kis körmöket is lehet díszíteni, sokan nem hiszik el :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de kedves vagy! Köszönöm! :) Hát nem mondom, hogy nem lenne egyszerűbb néha hosszabb körmökre festegetni, de vannak azért így is lehetőségek.

      Törlés
  4. Nagyon klassz lett!!!

    VálaszTörlés
  5. Egyszerű, de nagyon mutatós!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép és mutatós lett! :))

    VálaszTörlés