2013. december 11.

Karácsonyi körömkihívás - 3. Karácsonyi színek

Egy körből kimaradtam, de újra itt vagyok - ha kicsit késve is - Manna Karácsonyi körömkihívásával. A harmadik téma a karácsonyi színek, amiről nekem most a piros és a zöld ugrott be egy kis arannyal megbolondítva.


Kivételesen egész jól sikerültek a képek, bár az essence fame fatal pirosa azért jóval mélyebb színű valójában. És aaannyira jó az ecsete, és szuper fényesre szárad. Sőt, majdnem tökéletes a fedése egy rétegben is, de hogy kiteljesedjen a színe, kettőt vittem fel. Bár mint utóbb kiderült, a fényképezőgépet ez vajmi kevéssé hatotta meg.


A gyűrűsujjamon lévő zöld az essence Happy holidays kollekcióból került ki, méghozzá a light up the tree! névre hallgató duó lakk (mert végre sikerült levadásznom). Nem sok jót olvastam ezekről a lakkokról, de engem rögtön a Flormar lakkomra emlékeztetett, ami teljesen elvarázsolt. De erről majd később. :) Igaz, a tartósságáról nem tudok érdemben nyilatkozni. Mivel versenyt futottam az idővel, a száradás után rögtön elkezdtem megírni ezt a posztot.


És végül mivel is dobhattam volna föl az egészet, ha nem a steel-ing the scene arany fedőlakkal, ami szintén egy essence trendkiadás, a Metal glam része.


Szerintem teljesen manó színe lett. :D Ti mit gondoltok?

6 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jő ez az essence lakk, az eddig próbáltak közül a legjobb. Ja és nyomdázásra is kiváló...

    VálaszTörlés
  2. Mostanában én is többször nyúltam ez után az arany topper után. Szupi lett a manikűr. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Szerintem a későbbiekben is jól kihasználható lesz ez a lakk, nem csak így karácsony táján. Örülök, hogy végül rábeszéltem magam a sok jó vélemény hatására.

      Törlés