2014. február 28.

Februári körömkihívás (Valentin) - 7. Rózsaszín / piros

Végére értünk Manna februári kihívásának. Én kicsit besokalltam ebben a hónapban. Ötletem lett volna rengeteg, de időm a megvalósításra... na azzal már voltak problémák. El is döntöttem, hogy a márciusi kihívásokra nem jelentkezem, de tegnap már meginogtam, szóval nem tudom. :D Na de mutatom a mait, ne szaladjunk ennyire előre.


Ez most egy ilyen kis snassz (már ha lehet ezt mondani a Sardonyx-ra) lakkozás lett. Terveztem én hozzápasszintani a Golden Rose Galaxy 15-öst, de nem lett volna túl látványos szerintem. Gondolkodtam még fekete csipkemintában (essence gélmatrica), de ahhoz is túl sötétnek találtam ezt az alapot. Úgyhogy nézegettem egy napig simán, majd rámentem BTGN-nel, elvégre ebbe a lakkba mégiscsak fényesen zúgtam bele Edinánál.


Egyébként meglepően jól megbarátkoztam vele matton is. Lehet, hogy a végén még úgy is fogom hordani?! o.O Egyetlen kivetnivalót találok benne, méghozzá azt, hogy kicsit sötét. Nekem legalábbis úgy tűnik, mintha világosabb lenne a swatch-okon. De előfordulhat, hogy én használtam túl vastag rétegekben. Legközelebb hígítok rajta, hátha sikerül vékonyabb rétegben felvinni, és nem megy át ennyire mély bordóba. Közben rájöttem, hogy ezt Zsozsó is írta már, de nem számít, azért én csak szenvedtem vele. :D


Szóval a színe. Az bizony dodzsem színű. :D Ez alkalommal viszont ezt teljes elégedettséggel állapítottam meg. Az eredeti textúrája pedig több, mint érdekes. Fanyalogva forgattam a kacsóim eleinte, de őszintén szólva legszívesebben kombinálnám a két finist egy manikűrben, annyira izgalmas, hogy ezt így tudja egy körömlakk. És nem homok, nem bőr. Ez Models Own Velvet Goth.

Szerintetek belefér még a piros kategóriába? A többieknél jártatok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése