2014. február 14.

Téli manikűr kihívás - 11. Téli minta

Mivel régen volt már poszt, a lakkozás meg mostanában nem nagyon jön össze, gondoltam kicsit előbb mutatom be a manikűrt, amit Lilla kihívására készítettem. Igaz, nem a legaktuálisabb a mostani időjárás mellett a téli minta. Ha nem lettem volna ilyen előrelátó, most nem is biztos hogy lett volna kedvem hozzá.


Van egy nagyon témába vágó teljes körmös matricám, amit nem akartam hagyni porosodni majd egy évig, csak azért, mert nyomokban Merry Christmas feliratot tartalmaz szegénykém. Kiválogattam hát szépen a rénszarvasos-hópelyhes darabokat, és norvég mintásnak nyilvánítottam őket. Fehér alapra felvitt fehér homoklakkal, nevezetesen a Lovely Snow Dust Nr. 2. árnyalatával kereteztem a lényeget, ami ugye a piros-fehér körömmatrica, és a piros köröm párosa.


A matricával voltak kisebb problémáim, de egyiket sem mondanám szarvashibának. (Tudom, nagyon vicces... :D) A fehér részek eléggé áttetszőek, ami miatt nem használhattam az eredeti terv szerinti piros alapon. Na de annyi baj legyen, van nekem fehér lakkom is. :D Arra meg, hogy pöppet büdös is volt, ki emlékszik már... A piros egyébként az essence Fame Fatal (114), bár lehet, hogy a Sally Hansen - All Fired Up (550) jobban választás lett volna. Érdekes volt egyébként a matrica eltávolítása, teljesen felszedte az alatta lévő lakkrétegeket is.


Ti is várjátok már a tavaszt? Vagy jöhetnek akár a mínuszok is, csak legyen elég forrócsoki?

5 megjegyzés: