2014. február 19.

Februári körömkihívás (Valentin) - 5. Szerelmes levél

Mára a Szerelmes levél témát jelölte ki nekünk Manna, amit én - így utólag belegondolva - meglehetősen tág értelemben vettem, ugyanis még csak egy árva szívecske sem található az egész manikűrben. Sőt a piros szín is épp hogy tiszteletét teszi. Na de azért csak megmutatom, hátha így is tetszeni fog valakinek rajtam kívül. :)


Abból indultam ki - minő meglepő fordulat - hogy van egy szép matricám. Rózsás is, csajos is, és még "kézírásos" szöveget is tartalmaz, szóval ünnepélyesen kineveztem szerelmes levélnek. Fehér alapra álmodtam meg, szerintem ez adja meg legjobban a karakterét a mintának, melynek színei a kisujjamon lévő Golden Rose - Galaxy 15-ösből köszönnek vissza.


És itt látható az egyik legújabb Nailland-es szerzeményem, az a bizonyos GR lakk, ami nekem tökéletesen megfelel az OPI Stay the Night dupe-jaként. A sötét színekkel nem túl jó viszonyt ápoló lányként ugyanis nem hiszem, hogy kiadtam volna 2000+ Ft-ot az eredeti darabért, de így ~900 Ft-ért megért egy próbát. Egyébként érdekes, hogy mikor genotherm-en kipróbáltam, két rétegben is szürkés volt kicsit, fedőlakkal viszont szépen befeketedett, és a textúrája is megmaradt. Ez jó abból a szempontból, hogy nem veszíti el a homok hatását, ugyanakkor nem a legjobb hír azoknak, akik "sima" lakkot szeretnének belőle varázsolni. Bár lehet, hogy ezen a problémán több réteg fedőlakkal lehet segíteni, de mivel most nem ez volt a célom, nem kísérleteztem vele.


Az alábbi fotón látható legjobban a minta. Ha tetszik, a Born Pretty Store oldaláról most akciósan rendelhetitek meg ITT.


És kivételesen sikerült egy viszonylag elfogadható képet produkálnom a jobb kezemről is.


Ti mit gondoltok, romantikusabb ha valaki papírra veti az érzéseit, vagy egy kedves SMS-sel is elérhető ugyanaz a hatás?

6 megjegyzés:

  1. Sokkal romantikusabb a levél :) Nekem még megvannak a 30 éve kapott szerelmes leveleim is, egyszerűen nem bírom kidobni,
    Nagyon szép a manikűr!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem, hogy nem tudsz megválni tőlük, én is gyűjtögető típus vagyok. Néha olyan jó felidézni a szép emlékeket egy-egy tárgy segítségével. :) Bár a szerelmes levél nálam kimaradt, úgyhogy most kicsit irigykedem.

      Törlés
  2. Köszönöm, kedvesek vagytok. :)

    VálaszTörlés