2014. február 1.

Februári körömkihívás (Valentin) - 1. Masni

Itt a február, és itt egy újabb kihívás, méghozzá Manna Februári körömkihívása, amelyben a Valentin témát járjuk körbe. Első alkalommal a Masni a kulcsszó.


Nos, kiderült, hogy elfelejtettem pöttyözni. Pedig egyszer már olyan jól sikerült egy mix & match maniban ITT. Így történt hát, hogy nem fekete lakkal és pontozóval, hanem az essence ezüst körömnyomdázó lakkjával (003 stamp me! silver) ágyaztam meg a fekete 3D-s masninak. A többi körmöm maradt pink (Avon Speed Dry - Strawberry). Először mobilos képeket mutatok, mert itt sokkal élethűbb az Avon lakk színe, és kár lenne érte, ha egy unalmas, hétköznapi rózsaszínnek tűnne, mert annak semmiképp nem nevezhető. És, és, és! 1 rétegben is remekül fed! Bár a képeken két rétegben látható, mivel úgy vettem észre, a fotókon sokkal jobban átlátszanak a körömvégek, mint a valóságban. Fedőlakkot nem tettem rá, mert nem éreztem szükségét a fényesség szempontjából. Bár a kis bubik ellen, amik galád módon előbújtak, lehet még bevetem.



Végül egy nem mobilos fotó. Igazából itt a monitoron már nem is olyan élettelen a színe. Lehet, hogy csak a fényképezőgép kijelzője torzítja a színeket? o.O


Egyébként tök fura hordani ezt a masnit. Például ahogy írtam, és fogtam a ceruzát, hozzáért az asztallaphoz. Mondjuk szerintem borzasztó nagy az én csutka körmeimhez képest, de valamiért akkor is tetszik. Kíváncsi vagyok, együtt ébredünk-e.

Ja, ha kíváncsiak vagytok, nézzétek meg egy korábbi masnis körmömet ITT.

Mi a véleményetek a 3D-s körömdíszekről? Ti viseltetek már ilyesmit?

10 megjegyzés:

  1. I love this manicure!
    Your nails look just perfect ;) Thanks for sharing it with us

    I've just discovered your blog and I look forward to read all of your next posts!
    Julia

    VálaszTörlés
  2. This mani is so girly and cute :)

    VálaszTörlés
  3. Hú, a én számomra túl nagyok az ilyen 3D körömdíszek, nem is hordanék soha ilyet, nekem nem tetszenek máson sem, gondolom, magamon sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is kisebbre számítottam. De azért elnézegettem, meg elmászkáltam vele a lakásban, amíg tartott (törölközés közben megadta magát). :D

      Törlés
  4. Hát én tuti nem bírnám elviselni ezt a masnit. De annyira jól néz ki! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak itthon hordtam. Furi volt... Meg azon gondolkodtam, hogy ha ki kellett volna mennem az utcára, vajon hogy húztam volna kesztyűt?! :D

      Törlés