2014. február 1.

Téli manikűr kihívás - 9. Téli glitter

A mai téma Lilla kihívásában a Téli glitter. Nem is húzom az időt, a tovább után mutatom, hogy mit találtam ki.


Nem mondom, hogy nem lett kicsit karácsonyos, de próbálom belemagyarázni, hogy hóangyalos. :)


Az átmenet (igen, ez az akar lenni) sem sikerült a legjobban, de mindezek ellenére szerettem hordani ezt a manikűrt. Remélem, nem unjátok még a sok fehér alapú lakkozást, nekem kicsit furcsa, hogy ennyit használom ezt a színt, mert eddig nem volt jellemző rám. Gondoltam is rá, hogy mostanában akár egy fehér géllakk díszítgetésével is egész jól ellettem volna. :)

Szóval az essence 121 gold fever-t ütögettem fel egy sminkszivacs segítségével, miután az ecsettel fölhúzogatós átmenetképzés technikája, amit Timinél láttam, nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. Kár, pedig glitteres lakkot nem olyan vicces letakarítani a bőrről, ami viszont elkerülhetetlen a szivacsozás után. :( De ez nem jelenti azt, hogy másnak sem válik be a módszer, úgyhogy ha kíváncsiak vagytok rá, megnézhetitek ITT. Végül még egy kis csillag alakú szegecset is felapplikáltam a gyűrűsujjamra, mert olyan cuki. És neeem, egyáltalán nem volt sok a munkahelyen. Na jó, talán egy "kicsit". :)


Tudom, tudom, a kisujjam bőre elég gáz (meg úgy egyáltalán a mai képek), de sajnos csak a fotókon vettem észre, a valóságban nem nézett ki ennyire durván. De tényleeeg...

Ti hogy álltok a fehérrel?

8 megjegyzés:

  1. szerintem szép lett, nekem nem jutott eszembe a karácsony róla :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, tetszik nekem is :)

    VálaszTörlés
  3. This manicure looks great on your nails!
    I really like it!

    Julia

    VálaszTörlés
  4. nekem a homokos tengerpart jutott róla eszembe. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát... akkor majdnem sikerült hoznom a télies hangulatot... :D Amúgy tényleg hasonlít. Még partra vetett csillag is van. :)

      Törlés