2014. február 2.

Februári körömkihívás - 1. Szív

Jelentkeztem IsaBella februári kihívására is, szóval mára is jut egy poszt. A téma ezúttal a Szív.


Vigyázat, csalok! Csak a kezemet figyeljétek! Bocsi, de ezt most nem tudtam kihagyni. :D Szóval a tegnapi masnis manikűr alapját használtam fel ma is, ezt nézzétek el nekem.


Régen nyomdáztam már, és most nagyszerű ötletnek tűnt, hogy ezzel a remek, egy rétegben is jól fedő lakkal próbálkozzak. Hát nem volt az. Legalábbis kellet egy kicsit trükközni (mondtam én, hogy csalok). A nagy puha körömnyomdám ismét rám hozta a frászt, ugyanis S E M M I T nem volt hajlandó felvenni a mintalemezről. Illetve hazudok (ez van, a bűn útjára léptem...), mert a lehúzott lakkot a lemez széléről igen. Hát köszi... Jártam már így máskor is ezzel a nyomdázóval, amit mindenki dícsér, akkor lakkcsere oldotta meg a problémát. Így hát kipróbáltam még ezt-azt, de csak nem akart összejönni a dolog. Végül ami alkalmasnak bizonyult, az az Avon Speed Dry - Strawberry, Born Pretty Holo Polish (2) kombó lett. De csakis az említett sorrendben. Tehát: Avon, lehúzás, holo lakk, lehúzás. Ki érti ezt? o.O Mindegy, gondoltam megosztom veletek a tapasztalatomat, hátha nem csak én vagyok ilyen Murphy lánya.



A nyomdázáshoz az essence egyik mintalemezét használtam. Tapasztaltatok már hasonlót, vagy ezt csak nekem sikerül produkálnom ezzel a hiper-szuper pecsételővel?

13 megjegyzés:

  1. Aranyos lett .) egyébként az essence lemezek nagyon gyatrák. Néha segít a nyomdázásban, ha a pecsételőt kicsit megérdesíted egy "finomabb" körömreszelővel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Ilyen nagy extra puha bélyegzővel próbálkoztam. Ennek más az anyaga, szerintem ezt nem lehet "reszelgetni".
      http://www.ebay.com/itm/130924728781?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

      Törlés
  2. Your nails look just perfect!
    Thanks for sharing this beautiful manicure with us!
    I love it :)

    Xx Julia

    VálaszTörlés