2014. március 4.

Márciusi körömkihívás (Kedvencek) - 1. Kedvenc szín

Az utolsó utáni pillanatban mégis csatlakoztam Manna kihívásához. Bevallom, először nem mozgatta meg a fantáziám a "kedvencek hónapja", de végül mégis egészen belelkesedtem. Ennek oka, hogy rájöttem, a legtöbb témára kb. nulla időráfordítással ki tudok találni egy könnyen megvalósítható manit. A legszebb mégis az a dologban, hogy ha úgy tartja kedvem (és időm engedi), tetszés szerint bonyolíthatom az alapkoncepciót, és bármerre elkalandozhatok, hiszen nem igen kötötte meg Manna a kezünket.


Első alkalommal valahogy így született meg a manikűr. Kedvenc szín? Lila. És ha tavasz, akkor pasztell. Ok, de tegyünk már rá néhány papucsállatkát is, ha már annyi van belőlük.


Nagyon tetszik ez a cuki kis körömmatrica, már vagy egy éve megvan, de eddig még egyszer sem használtam, mert féltem, hogy nem tudom elég mutatósan elrendezgetni őket a körmeimen. Nos, azt még nem tudtam eldönteni, hogy tetszik-e, vagy sem, de azt hiszem fogok még kísérletezgetni velük.


Az összes körmöm teleragasztgatását elvetettem, de az még nem kizárt, hogy megnézem, milyen lemattítva.

Egyébként a lakk, amelyik megtestesítheti a kedvenc színemet, az Avon Luxe Lavender árnyalata. Tényleg sokszor elővettem ezt a szép levendulaszínt, nagyon kedvelem. Az utóbbi időben kicsit feledésbe merült, de így a tavasz közeledtével újra kedvet kaptam hozzá.


Nektek mi a kedvenc színetek? Hányan választották a kihívásban résztvevők közül?

10 megjegyzés:

  1. Nagyon édesek ezek a papucsállatkák :)

    VálaszTörlés
  2. megértem, hogy szereted ezt a színt, tényleg gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  3. De jó, hogy nektek is tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a szín, jól mutat a matricával is :)

    VálaszTörlés
  5. Neked nem volt régebben egy másik blogod?

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép minta! :) Szeretem a paisley mintát, többször is elterveztem, hogy készítek a körmeimre, de végül mindig megfutamodtam tőle. :) A lilát pedig én is nagyon kedvelem. :)
    Megjelöltelek egy bejegyzésben: http://vaniliamamor.blogspot.ro/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a jelölést, igyekszem mihamarabb összehozni a posztot. :)

    VálaszTörlés
  8. so delicate, so pretty! Wonderful idea :)
    Take care!

    VálaszTörlés