2013. október 8.

Találkozás egy régi körömlakkal

Nekifutottam újra a szombati manim megörökítésének. Ez lett belőle:



Még mindig nem vagyok megelégedve a fotók minőségével, de a sztori megér egy bejegyzést. 

Tehát pénteken hazajött velem néhány új lakkocska. Hosszas töprengés után úgy döntöttem, hogy először a Lovely Blink Blink Nr. 7-est vetem be és készítek egy matt pelyhes manit az ezer éves, de legutóbb még kifogástalanul működő Avon Decadence lakkomra. Este felkentem hát ezt a csodás lilát egy rétegben BTGN alapra. Mivel még három réteg (+1 szín, pelyhes lakk, mattító) hiányzott a befejezéshez, úgy gondoltam jobb lesz, ha hagyom jó alaposan megszáradni, és másnap folytatom. Nos, ez hiba volt... Reggel nem párnanyomatos lakkozással ébredtem, hanem egy kisebb szösz kollekcióval a körmeimen. Komolyan, mint egy rosszabbul sikerült plüssporos manikűr. Úgyhogy áll felvakarása, és gyors lemosás következett.

De nem hagyott nyugodni a dolog. Meggyőztem magam, hogy valamilyen fedőlakkal korrigálható a lakk eme szörnyű tulajdonsága. Tehát este nekiláttam újra. Végül hat réteg került a körmeimre, mert a matt hatás a Miss Sporty Check Matte első rétege után nem volt túl meggyőző. A második után sem... A fenti képeken már két napos a kicsike, tehát már kissé ki is fényesedett. A lenti mutatja a friss állapotot (a körmeim körbekenésétől kéretik eltekinteni).


Ja, és az, hogy a hat réteg megszáradt a körmeimen, nálam rekordnak számít. Lehet, hogy a mattító lakk hatása? Mit gondoltok?

2 megjegyzés: