2013. október 20.

Első tribal próbálkozásom

Igen, engem is elkapott a tribal láz. Bár van még hová fejlődnöm, hogy finoman fejezzem ki magam. :D


A manikűr elkészítése során rá kellett jönnöm, hogy a Crystal Nails 500-as fehér körömlakk francia manikűrhöz jó ugyan, de alapként 3 réteg után sem voltam elragadtatva tőle. Na de pacsmagoltam rá egy kis Lovely Nude Nr. 7-est és NYC Blue.L.ita-t szivacs segítségével, szóval gond egy szál se. Majd nekiestem az óvodásokat is megszégyenítő minták megalkotásának az Avon Orange creamsicle árnyalatával. Végül került még rá egy réteg Miss Sporty Check Matte, és hát... ez már csak ilyen lett...



Mentségemre szóljon, a szándék megvolt... A China Glaze On The Horizon promo képe ihletett meg ugyanis. Íme:


Gyakran szoktatok nem manikűrökből inspirálódni?

4 megjegyzés:

  1. Szerintem is nagyon jó lett! (: Én szeretem a tribal lakkozást, bár nem használom túl gyakran.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én elég sokára szántam rá magam, és hát nem minden ok nélkül tartottam tőle. :D Na de talán majd valami megfelelőbb célszerszámmal...

      Törlés