2013. október 28.

Lovely Blink Blink Nr. 1. teszt

Ki akartam próbálni ezt a lakkot, méghozzá több színű alapon. Plusz Enikő kívánságlistás posztjának hatására rákerestem a Models Own Fireworks kollekciójának Roman Candle lakkjára. És meg is született az ötlet, hogy ehhez hasonló manit fogok készíteni lilában. Íme:


A kis- és mutatóujjamra a Crystal Nails 500-as fehér árnyalatát használtam, a gyűrűsujjamra a Maybelline Mini Colorama 23 Dark Chocolate került, a középsőujjamon az Avon Luxe Lavender látható, a hüvelykujjamra pedig az Avon Decadence-t kentem fel. Mindegyik lakkot két rétegben használtam, majd egy rétegnyit kaptak a Lovely Blink Blink kollekció 1-eskéjéből. Végül egy kis NYC Turbo Dry Top Coat, és reménykedtem, hogy párnanyomat nélkül vészeljük át az éjszakát.


Fehér alapon nem vagyok elragadtatva a látványtól, mert ennek a fedőlakknak is, mint a 8-as számú testvérének kicsit koszos hatású az alapszíne. A jobb kezem mutatóujján nem is sikerült egyenletesen felvinnem, ezért csak balos képeket csináltam.

Viseltetek már hasonló lakkozást? Vajon van ennek valami rendes neve? Az összevissza ombre nem hiszem, hogy az lenne... :)

7 megjegyzés:

  1. Szerintem jó lett így is! Nekem nagyon tetszik. Messziről űgy tűnik, mintha a két ujjadon nem fehér, hanem szürke alapon lenne a csillám, ami szerintem szintén jól néz ki. (:

    VálaszTörlés
  2. Nekem a fehér tetszik a legjobban, ami tényleg szürkének néz ki :3

    VálaszTörlés
  3. Az a vicces, hogy kezd egyre jobban bejönni nekem is, így hogy szürkeként tekintek rá. :D

    VálaszTörlés
  4. Hát nem is tudom, mindegyik körmödön szuper!*_*

    VálaszTörlés
  5. Ez a csillámos lakk nagyon szép! :)

    VálaszTörlés