2013. szeptember 29.

Francia manikűr lépésről lépésre

Szóval a nagyon kreatív francia manikűröm következik. Nem éppen őszi hangulatú, sőt ahogy így elnézem, kifejezetten tavasziasra sikeredett, de ehhez a stílushoz szerintem ez illik igazán.
Az elkészítését két réteg Sally Hansen Shell We Dance-szel kezdtem. Ugyebár ez a körömlakk a hét tulajdonsága között azt is ígéri, hogy alapként is funkcionál. Én ezt szó szerint vettem, és nem kentem fel külön alaplakkot. Na jó, egyébként sem nagyon szoktam. Tudom, tudom, akkor ne csodálkozzak, hogy két nap alatt lepattog a körmömről a lakk, de nem szívesen viszek fel három rétegnél többet. Ha mégis megkockáztatom, többnyire úgyis előjönnek a gonosz kis bubik, vagy nem akar megszáradni a lakkozás. Ez valószínűleg azért van, mert egyszerűen képtelen vagyok vékony rétegeket egyenletesen, szép csíkmentesen eloszlatni, úgyhogy viszonylag vastagon lakkozok.
Miután a második réteget is kellően száraznak találtam, a körömvégeimet sablon segítségével áthúztam  fehérrel (Crystal Nails 500-as körömlakk). Rájöttem egyébként, hogy tényleg érdemes azonnal eltávolítani a sablont, hogy ne kezdjen el megszáradni a lakk, mert akkor felhúzza a szélét. Továbbá időt kell hagyni az alapréteg megfelelő száradására, mert különben a matrica felszedheti azt egy-egy ponton.
Hogy mégse legyen teljesen szimpla, a gyűrűsujjaimra választottam egy-egy virágos vizes matricát, majd az essence nail art sealing top coat-jával fejeztem be.

Jobb kéz
Nem sűrűn készítek francia manikűrt, de ha mégis, ezt a színt használom alapnak amióta megvan. Annyira erre találták ki. A fehérrel meg vagyok elégedve, egy rétegben kellően fed körömvégen alkalmazva. A vizes matricákat meg egyszerűen imádom! Teljesen lapos, és nem lehet elrontani, hiszen nem tapad rögtön a körömhöz, nyugodtan lehet igazgatni. Ebben a fedőlakkban pedig azt kedvelem, hogy meglehetősen híg, így könnyű vele dolgozni. Legalábbis én úgy érzem, ezzel kevésbé adok esélyt arra, hogy mondjuk egy nyomdázott mintát elkenjek.

Bal kéz
Ti szeretitek a francia manikűrt? Mivel szoktátok feldobni?

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép manikűr lett! (: Én mindig mással dobom fel, attól függően, hogy mennyire van kedvem, időm, energiám a manikűr elkészítéséhez, illetve hogy miylen alaklomra készítem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kis csini manikűr lett! :)

    VálaszTörlés