2015. augusztus 10.

Pet'la hala

Nem tudom, emlékszik-e még valaki, de nyertem egy csuda csomagot Biánál még valamikor tavasszal. Volt benne minden jó, bejegyzés is készült róla. Most a Pet'la körömnyomdalemezt és az El Corazón holo lakkját szeretném bemutatni nektek egy manikűr formájában.



Bár ez a képeken nem annyira látszik, a mintához is a holo lakkot használtam, a Flormar egy hasonló árnyalatával megágyazva neki. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a lemezre először az El Corazón 423/501-es Kryptonite-ját kentem, lehúztam (így ez került a körmömön felülre), majd ugyanezt eljátszottam a Flormar 450-esével is (hogy határozottabb legyen a minta), ezután nyomdapárnát ragadtam, és felapplikáltam a halacskát, illetve a tenger hullámait a körmeimre. Így is kicsit hézagos lett a minta néhol, de azért még élvezhető a végeredmény, úgy gondolom. :)


És egy kinti képet is mutatok. Sajnos már elég alacsonyan volt a nap, amikor készült, így elég árnyékosra sikerült. (A béna kéztartásra nincs mentségem...)


Mentának a S-he 273-asát választottam, és közreműködő volt még egy fehér lakk. Már nem emlékszem, melyiket kaptam ki a körömlakkos dobozomból, de talán fogtok tudni aludni így is.

Mit szóltok hozzá?

2 megjegyzés: