2014. december 18.

Blog Karácsony 2014.

A tavalyi Blog Karácsony sikere után gondolom, nem vagyok egyedül vele, hogy alig vártam, mikor teszi ki Iluss az idei felhívást. Ehhez képest majdnem sikerült lekésnem a jelentkezésről. Jellemző...

Felhívás
Ez alkalommal is egy számomra eddig ismeretlen bloggert kaptam páromul Gabcsi személyében. Próbáltam a blogja alapján feltérképezni az ízlését, és őt is meginterjúvoltam, melynek eredményeképp már konkrétabb elképzelésekkel tudtam nekivágni az ajándékvadászatnak. Sajnos saját készítésű ajándékra nem futotta az időmből, pedig volt egy jó kis ötletem (mert persze az elején még sosincs hiány lelkesedésből). Bár ha jobban belegondolok, amilyen formában mostanában vagyok, valószínűleg így járt mindenki a legjobban. :D Bízom benne, örömet tudtam szerezni, kedves Gabcsi! :)

És akkor a kapok rész, (korlátozott mennyiségű... és minőségű...) képekkel dokumentáltan:


Bizony, jól látjátok. Flóra igazán kitett magáért. Yankee Candle termékeket még nem volt szerencsém kipróbálni, de most itt az alkalom. Igazi téli, bekuckózós illatok ezek, amint a nevükből is láthatjátok. Mellé fincsi csokik... Egész mogyorós fehér csoki! Mmmh... És hát a körömlakkok. Colour Alike lakkal sem volt még közelebbi kapcsolatom, kíváncsi vagyok rá, cuki egy színe van. Na de a Moyra kék holo lakkjától meg aztán egészen meghatódtam. Nem tudom, hogy valahol kommentben elkottyintottam-e, és ilyen komoly kutatómunkát végzett Flóra, vagy csak "szimplán" gondolatolvasó, de pont erre a színre pályáztam még a kollekcióból a Sirius mellé. Szóval... Kedves Flóra! Ez telitalálat volt, nagyon köszönöm! :)


Nézzetek szét mindenkinél, mert az ajándékbontogatás így virtuálisan is nagyon izgi tud lenni!

10 megjegyzés:

  1. Micsoda lakkszépségek *.* Nagyon klassz csomagot kaptál! :D

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszett a csomag :)
    De ne értékeld túl látnoki képességeimet, csak türelmesen olvasgatok mindenhol. :D

    VálaszTörlés
  3. De jó ajándékok :) A cinnamon stick nagy kedvencem :)

    VálaszTörlés
  4. Milyen jó csomag! Nagyon szuper dolgok vannak benne! :)

    VálaszTörlés