2013. november 7.

Nailland, jövök!

Hétvégére shopping túrát tervezünk a barátnőmmel Pesten, aminek egyik állomása természetesen a Nailland lesz. Szerencsére sikerült összeállítanom egy pénztárcabarát kivonatot a lakkos kívánságlistámból. Így talán sikerül megkímélnem szegény jány idegeit az órákig tartó dilemmázásomtól. Kettőnk közül én vagyok csak a fanatikus ugyanis. Azt az alattomos gondolatot meg próbálom elhessegetni, hogy az önuralmamnak nyoma sem marad, amint élőben találkozok az üvegbe zárt kis csodákkal...
Mindenesetre ez a mai bejegyzés erről szól, lássuk tehát a kiválasztottakat. ;)

Hát nem gyönyörű? Nincs is hozzáfűzni valóm. Régi szerelem ez a mani. <3

Forrás
Nos, ő ugyebár egy dupe. Méghozzá az IsaDora Wine Crush-é. És hogy mennyire zavarba ejtő a hasonlóság köztük, arról a LakkomLakkom oldalon meggyőződhettek.

Forrás
Szintén Edinánál láttam ezt a csodás piros lakkot, és habár az eredeti finise teljesen hidegen hagyott, a fedőlakkos változat egyszerűen elvarázsolt. Hát még amikor rátaláltam erre a swatch-ra... Hajjaj, akkor volt csak igazán sóhajtozás, meg bosszankodás, hogy ez mennyire övön aluli volt már Models Own-éktól, mert hát legszívesebben mindet örökbe fogadnám (na jó, a barnáson kívül). Végül valószínűleg a pillanat hevében fogok dönteni, mert szó sincs róla, hogy a liláról, vagy a zöldről sikerült volna teljes mértékben lebeszélnem magam. A kék ellen - habár mesés az is - talán hatottak az észérvek, miszerint meglehetősen ritkán használom ezt a színt.

Forrás
Erre a kis cukiságra Enikőnél figyeltem fel, a swatch-ok pedig meg is ihlettek egy manikűrre. Az üvegben még nem játssza ki minden fegyverét, de körmökön már igencsak ütős. Nagyon jól eltalálták a színeket ebben a topperben, engem cseresznye virágzásra emlékeztet.

Forrás
Egyszerűen kell, és kész. Mondják, hogy mindig az a legvonzóbb, ami elérhetetlen. Hát, lehet benne valami... Én ezért a fedőlakkért kb. egy hónapig jártam a közeli Flormar üzletbe, de hiába. Végül föladtam.

Forrás
Nektek melyik körömlakk(ok) a következő kiszemelt áldozat(ok)? Esetleg inkább ruhákra vadásztok a hétvégi Joy napokon?

1 megjegyzés:

  1. Ma voltunk mi is a lányokkal, 6 GR lakkot vettem :) Majd várom te miket vásároltál :)

    VálaszTörlés