2014. július 29.

Megérkezett a Born Pretty Store tesztcsomagom!

Mint oly sok bloggert mostanában, engem is megkerestek a Born Pretty Store-tól, hogy lenne-e kedvem tesztelni a nail art termékeiket. Hát már hogy ne lett volna. :)

http://www.bornprettystore.com/500pcs-half-round-shape-resin-rhinestones-nail-decoration-wbox-p-7300.html
http://www.bornprettystore.com/nail-water-decals-transfer-stickers-enchanting-floral-pattern-sticker-sh0203-p-15393.html
http://www.bornprettystore.com/nail-sticker-fluorescent-star-diamond-wavy-pattern-design-sheet-p-13892.html

Nyelvi nehézségek miatt kicsit döcögősen megy a kapcsolattartás, és a csomagom is több, mint 2 hónap alatt ért el hozzám, de ezen már meg sem lepődöm, ilyen az én formám... Viszont Rita, a kapcsolattartó nagyon készséges volt, mikor jeleztem neki, hogy a már 7. hete se híre, se hamva a csomagomnak. Egyeztettünk, és el is indított a karmaim közé egy pót csomagot. Gondolhatjátok, mennyire meglepődtem, mikor ezek után megkaptam az eredeti küldeményt.

De lássuk, miket sikerült megkaparintatnom.

Természetesen nem maradhatott ki a merítésből a körömmatrica, de azért igyekeztem kilépni a komfortzónámból, így egy neon színű pacákat tartalmazó ívet választottam. Lecsaptam még egy pasztelles színű félgyöngyöket rejtő tárcsára, mert eddig csak fehéreket birtokoltam. Továbbá a kíváncsiságom nem hagyott nyugodni, és becsúszott egy holografikus indamintás körömfólia is, amit már ki is próbáltam, a bolt kínálatában itt láthatjátok:

Mintás fólia lévén precízebbre terveztem a felvitelt, de elsőre ennyit tellett tőlem:




Ehhez a transzferfóliához nem tartozik ragasztó, a félig megszáradt körömlakkra kell helyezni (amíg még az ujjlenyomatunk meglátszik rajta), és "átdörzsölni" a mintát a fóliáról a körömre. Kísérleteztem különböző száradási állapotban lévő lakkrétegekkel és különböző kaparó eszközökkel, illetve az eltávolítást is csináltam finoman és hirtelen, de még nem jöttem rá a tuti módszerre. Azért így is volt aki megdicsérte a körmeimet, és remélem egy kicsit nektek is tetszik. :)

Ha megtetszett valami a bolt kínálatából, használjátok bátram a kuponkódomat (10 használat után nyereményjáték a BPS jóvoltából).


A termékeket tesztelésre kaptam, de ez a véleményemet nem befolyásolja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése